نیمار: هیچ وقت بازی با پاریس را فراموش نخواهم کرد

نیمار: هیچ وقت بازی با پاریس را فراموش نخواهم کرد

نیمار: هیچ وقت بازی با پاریس را فراموش نخواهم کرد

تمامی بازیکنان دنیا آرزو دارند تا توپ طلا را ببرند و این مسئله در مورد من نیز صادق است. من همیشه دوست داشتم تا در کنار بهترین بازیکنان دنیا بازی کنم و بهترین بازیکن دنیا نیز مسی است. قطعا من هم آرزوی بهترین شدن را دارم اما هیچ عجله ای برای این مسئله ندارم.

کامبک برابر پاریس؟

آن بازی یکی از بهترین لحظات دوران فوتبال من بود و هرگز آن را فراموش نخواهم کرد. از لحظه ای که در بازی رفت داور سوت پایان را به صدا در آورد، می دانستم که می توانیم به بازی بازگردیم.


نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







  • تعداد مطالب 127
  • تعداد نظرات 11
  • بازدید کل 24983